reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dušan Labuda

Dušan Labuda

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otvorím oči. Žasnem. A v tej radosti sa chcem podeliť. O najneobyčajnejšiu nádheru najobyčajnejšieho sveta. Zoznam autorových rubrík:  Res publicaFotoHľadanie princípovĽudské mapySúkromnéNezaradené

reklama

Res publica

Desatoro (reedícia)

Dušan Labuda

Desatoro (reedícia)

Hlboko sa ospravedlňujem všetkým veriacim, ktorý môžu brať nasledovné riadky ako urážku svojej viery. Nie sú tak zamýšľané a nemajú cieľ haniť vnútorné presvedčenie veriacich kresťanov. Dovolil som si ich použiť pre iný účel. Aj tak som oficiálne vzaté ateista, takže aj bez toho ma čakajú pekelné muky.

  • 22. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 591x
  • 1
Markíza završuje svoj nechutný hattrick

Dušan Labuda

Markíza završuje svoj nechutný hattrick

Len v krátkosti, súkmeňovci moji, čím sa to zabávame? Máme v sebe ešte aspoň štipku kritického myslenia, rešpektu a úcty?

  • 19. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 303x
  • 5
Slovensko deň po tom... superkare...

Dušan Labuda

Slovensko deň po tom... superkare...

Nedá mi to. Fakt mi to nedá... Skončila sa tretia séria ošiaľu. Ošiaľ pre mladistvých a mnoho hodín tichého posedávania pred debnou pre starších ako mladistvých. A máme ju tu . Tretia superstááár...

  • 17. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 553x
  • 8
...ako zákon (totality) či vlastne demokracie káže...

Dušan Labuda

...ako zákon (totality) či vlastne demokracie káže...

Trošku som sa po tom nedeľnom znásilňovaní otriasol. Možno som to ale nemal robiť, lebo tým som si vpustil do hlavy kopu pitvavých myšlienok. Ako napríklad úvahy o mediálnom totalitarizme a obrázky vybrané z rúk neforemný štrk preosievajúcich zlatokopov.

  • 4. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 356x
  • 0
Superstar? Či SuperMonster? Či len prosto Markíza?

Dušan Labuda

Superstar? Či SuperMonster? Či len prosto Markíza?

Sedím trošku vygumovaný včerajším večerom. S malinkým sebazaprením musím priznať, že aj ja, podobne ako veľká časť slovenskej populácie, som sedel pred debnou a upieral oči ďalšie kolo showbusinessu chtivých mladých ľudí, ktorí síce ešte ani nevstúpili na tú „posvätnú pôdu a už sú žmýkaní do poslednej kvapky potu. Ale včerajšok vo mne vzbudil ešte jeden pocit - pocit neférového pasovania týchto ľudí za akýchsi anjelov spásy.

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 731x
  • 12
reklama
Lex Hlinka. Bože, kam sme to dopracovali?

Dušan Labuda

Lex Hlinka. Bože, kam sme to dopracovali?

Za seba odpovedám - dopracoval som to až sem, k týmto pár riadkom, zmätený...znechutený...skleslý...

  • 12. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 404x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu